Tuesday, February 5, 2013

Hadiah Birthday Si Adik

28hb yang lepas adalah birtday adik yang ke 10 tahun. Seperti biasa setiap hari jadi kami
tak sambut beriya sangat...sekadar keluar makan-makan dan beli kek untuk diraikan bersama keluarga sahaja. Anak-anak mummy pun dah faham tentang ni...nak jemput kawan-kawan memerlukan budget yang besarkan. Si adik nak hadiah basikal walaupun sebelum ni memang dah ada sebuah basikal.
Alhamdulillah...akhirnya adik dah pandai naik basikal. Masa mula-mula beli basikal dulu
si adik takut-takut nak belajar...sudahnya basikal tu terbiar macam tu je...


Doa dan harapan mummy semoga adik membesar dengan baik serta jadi
anak yang taat perintahNya dan kedua ibubapa.
Semoga kehidupan adik sentiasa didalam redha Allah....
Amin..