Tuesday, May 22, 2012

Ipod Touch 4 Generation

Ok ke benda ni???
Anak mummy nak benda ni untuk hadiah birthdaynya.
Apa bezanya benda ni dengan hphone yang canggih tu.
Pada mummy dah ada hpone canggih dah memadai dah kan.
Anak mummy memang suka sangat gadget-gadget yang macam ni.
Boleh tahan juga mahalnya benda ni...
yang 8G harganya dalam rm600+.
Haishhhh mau bengkrap mummy macam ni...
So nak bagi ke tak nak....ekkkk





Lebih kurang macam iphone je nampaknya....

Thursday, May 3, 2012

MRSM KUALA KLAWANG

Saat-saat hantar si kakak ke MRSM.
Dah kepenatan sampaikan terlupa nak ambil gambar masa pendaftaran.
Ni semua kerana urusan di sekolah lama yang belum selesai.
Gambar-gambar yang diambil ni adalah
sekitar asrama.


Si kakak kata orang tak panggil bilik ni dorm tapi cube.
D01-05 satu cube menempatkan 4 orang pelajar.
Kawan-kawan kakak dari Seremban, Lubuk Cina dan Batang kali.
Almari kecik je so tak boleh bawa barang banyak

Tandas asrama dari luar...oklah mummy tak masuk pun

Papan tanda aspuri
Rumah Warden memang cantik

Cube yang dikatakan

Ni pat yang best adik terpaksa belajar gosok baju sendiri.
Mummy tukang perati je..hehehe bertuah punya mak...