Tuesday, May 22, 2012

Ipod Touch 4 Generation

Ok ke benda ni???
Anak mummy nak benda ni untuk hadiah birthdaynya.
Apa bezanya benda ni dengan hphone yang canggih tu.
Pada mummy dah ada hpone canggih dah memadai dah kan.
Anak mummy memang suka sangat gadget-gadget yang macam ni.
Boleh tahan juga mahalnya benda ni...
yang 8G harganya dalam rm600+.
Haishhhh mau bengkrap mummy macam ni...
So nak bagi ke tak nak....ekkkk





Lebih kurang macam iphone je nampaknya....