Followers

Thursday, July 19, 2012

SELAMAT BERPUASA

SELAMAT BERPUASA BUAT RAKAN-RAKAN

ALAM MAYA MUMMY.

SEMOGA RAMADHAN TAHUN INI

LEBIH BAIK DARI TAHUN-TAHUN SEBELUMNYA...AMIN...

Monday, July 2, 2012

Dari Shah Alam Ke Kuala Klawang ke Seremban

Dah dua minggu tak jenguk kakak di MRSM Kuala Klawang.
Minggu lepas mummy cuma berkesempatan kirimkan barang-barang keperluan kakak
pada Cikgu depan rumah yang kebetulan anaknya belajar sama-sama dengan kakak.
Minggu ni giliran mummy pula jenguk kakak dan cikgu pula kirimkan barang uintuk anak dia.
Bagus jugakan....sekurang-kurangnya boleh tolong-menolong antara kami bila saat-saat memerlukan.

Kami bertolak dari rumah lebih kurang jam 7.30 pagi memang dah rancang nak
datang awal sebab kena bawa kakak ke Seremban untuk cari kasut.
Baru berapa bulan kasut dah terkopak...
Ganas sungguh anak mummy ni...

Kalau tak silap mummy kami shopping di Seremban Mall atau Plaza...
adesss tak ingat dah...
Cari kedai bata je...budak sekolah takleh pakai kasut mahal-mahal
nanti hilang susah...hehehe walhal mummynya yang takde budget...

Lunch pun kat situ je...
Pizza Hut
Menunya macam dlm gambar kat bawah nilah..
Sebenarnya mummy tengah mengidam nak makan
pizza yang baru tu....baru dua kali mummy dapat makan pizza ni...
pada mummy antara banyak-banyak pizza yang mummy pernah makan
yang nilah yang paling sedap...






Gambar2 masa perjumpaan dan juga makan-makan tak sempat ambil 
sebab battery bb mummy dah kong masa tu...upload gambar dr makcik google je...

Akhirnya...bila nak balik terasa sayu je nak tinggalkan kakak...
Namun apakan daya...nak menuntut ilmu kena lah berkorban.

Harap-harap kakak tabah menempuh cabaran bila berjauhan dengan mummy.
Harapan juga tak ada lagi semut2 yang bersarang sekitar asrama...hehehe
Selamat menyambut nisfu syaaban semua ye
yang akan jatuh pada 5 Julai malam Jumaat (Tutupnya buku amalan)