Followers

Monday, July 2, 2012

Dari Shah Alam Ke Kuala Klawang ke Seremban

Dah dua minggu tak jenguk kakak di MRSM Kuala Klawang.
Minggu lepas mummy cuma berkesempatan kirimkan barang-barang keperluan kakak
pada Cikgu depan rumah yang kebetulan anaknya belajar sama-sama dengan kakak.
Minggu ni giliran mummy pula jenguk kakak dan cikgu pula kirimkan barang uintuk anak dia.
Bagus jugakan....sekurang-kurangnya boleh tolong-menolong antara kami bila saat-saat memerlukan.

Kami bertolak dari rumah lebih kurang jam 7.30 pagi memang dah rancang nak
datang awal sebab kena bawa kakak ke Seremban untuk cari kasut.
Baru berapa bulan kasut dah terkopak...
Ganas sungguh anak mummy ni...

Kalau tak silap mummy kami shopping di Seremban Mall atau Plaza...
adesss tak ingat dah...
Cari kedai bata je...budak sekolah takleh pakai kasut mahal-mahal
nanti hilang susah...hehehe walhal mummynya yang takde budget...

Lunch pun kat situ je...
Pizza Hut
Menunya macam dlm gambar kat bawah nilah..
Sebenarnya mummy tengah mengidam nak makan
pizza yang baru tu....baru dua kali mummy dapat makan pizza ni...
pada mummy antara banyak-banyak pizza yang mummy pernah makan
yang nilah yang paling sedap...






Gambar2 masa perjumpaan dan juga makan-makan tak sempat ambil 
sebab battery bb mummy dah kong masa tu...upload gambar dr makcik google je...

Akhirnya...bila nak balik terasa sayu je nak tinggalkan kakak...
Namun apakan daya...nak menuntut ilmu kena lah berkorban.

Harap-harap kakak tabah menempuh cabaran bila berjauhan dengan mummy.
Harapan juga tak ada lagi semut2 yang bersarang sekitar asrama...hehehe
Selamat menyambut nisfu syaaban semua ye
yang akan jatuh pada 5 Julai malam Jumaat (Tutupnya buku amalan)


5 ulasan:

Kak rose said...

Zu..pengorbanan seorang ibu tiada penghujung..

Nor said...

salam kenal. cantik blog ni, sweet color. InsyaAllah akan jenguk ke sini lagi!

oakleyses said...

louis vuitton handbags, jordan shoes, burberry outlet, true religion jeans, true religion jeans, louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses cheap, burberry outlet, prada handbags, coach outlet, coach purses, coach outlet store online, gucci outlet, christian louboutin shoes, prada outlet, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet, tiffany and co, air max, longchamp outlet, air max, longchamp handbags, ray ban sunglasses, polo ralph lauren outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, louis vuitton outlet, kate spade handbags, michael kors outlet, tiffany and co, louis vuitton outlet, michael kors outlet, tory burch outlet, nike free, louboutin outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet stores, louboutin shoes, oakley sunglasses, nike shoes, michael kors outlet, kate spade outlet, coach factory outlet, louis vuitton, longchamp handbags, chanel handbags

oakleyses said...

asics running shoes, jimmy choo outlet, canada goose, canada goose outlet, moncler outlet, mont blanc, marc jacobs, wedding dresses, lululemon outlet, new balance shoes, ghd, reebok outlet, canada goose, canada goose jackets, beats by dre, mcm handbags, ugg boots, baseball bats, birkin bag, canada goose uk, babyliss pro, giuseppe zanotti, valentino shoes, moncler, chi flat iron, abercrombie and fitch, herve leger, north face outlet, ugg, iphone 6 cases, air max, moncler, canada goose, ugg australia, insanity workout, instyler, moncler, p90x, bottega veneta, ugg pas cher, hollister clothing store, uggs outlet, ferragamo shoes, soccer jerseys, soccer shoes, north face jackets, rolex watches, celine handbags, nfl jerseys, ugg boots

oakleyses said...

ray ban sunglasses, north face, sac guess, michael kors, michael kors pas cher, nike free, sac louis vuitton, sac longchamp, nike huarache, louis vuitton, ralph lauren, timberland, sac burberry, longchamp, sac hermes, polo ralph lauren, nike roshe run, converse pas cher, nike free pas cher, hollister, nike blazer, hollister, vans shoes, ray ban pas cher, sac louis vuitton, louis vuitton uk, north face, nike roshe run, polo lacoste, air max, nike air max, barbour, mac cosmetics, lululemon, nike tn, louboutin, mulberry, oakley pas cher, nike roshe, longchamp, vanessa bruno, michael kors, air force, vans pas cher, new balance pas cher, nike trainers, hollister, hogan outlet, air jordan, abercrombie and fitch