Followers

Friday, April 30, 2010

CARA-CARA BERCIUM DARI MULUT KE MULUT

Huhuhu gempak je kan tajuk kat atas tu.
Sebelum ni aku pernah buat satu N3 pasal fadhilat bercium
kalau ada sesiapa yang belum baca sila ke
http://mysweetdreamcottage.blogspot.com/2010/03/fadhilat-bercium.html
Banyak fadhilatnya tau...so hari ini aku nak tunjuk lak
cara-caranya.

Cepat-cepat duduk di posisi yang betul....
jangan meleleh airliur sudah...



Lepas belajar jangan lupa basuh pinggan....
xde kena-mengena la pulak....
layan jelah..

6 ulasan:

TeRRoRRiZZ said...

alah tomei nyer!!!!!!!!!!

cik omey said...

erkkkk cute!! hehehe

zulkbo said...

salam..
dah kawin sok tahulah
yang penting gosok gigi
bersih2..jangan makan petai dalam
sehari dua..he he he

zures said...

TeRRoRRizz, cik omey dan zulkbo..tq sudi ziarah blog zures. Memang comey bb tu kan. Sebenarnya akak baru belajar cara-cara nak masukkan video dari youtube. Akhirnya berjaya juga. Sengaja kasi tajuk gempak sikit...hehehe

AISYAH HANI said...

betui cakap zulkbo.. kena gosok gigi dulu...jaga kebersihan mulut..

zures said...

Aisyah Hani...hahaha memang betul tu...kebersihan lambang keimanan.