Followers

Monday, October 4, 2010

CARA TINGGAL JEJAK YANG TIDAK BERHEMAH

Pernah tak korang mengalami perkara macam ni????
Sakit betul hati bila jadi macam ni.
Rasa tertipu pun ada. Kalau betul pun nak mengaut keuntungan
buatlah secara berhemah.


Inilah yang keluar bila di klik pada nama tu.
Wey...bagi la salam dulu lain kali...biar orang tak menyampah
dan menyumpah.

Apa perasaan korang bila jadi benda macam ni pada korang.
Dah banyak kali terkena macam ni....

5 ulasan:

nuriz said...

ban kan aje url dia heheh

Farhah Zaidah said...

salam perkenalan...
emm..sy pun pnah gak dpt jejak yg mcm tuh...tpi lgi dasyat ada yg tnggal link website bukan2...guna nama elok2...geram je rasa...huhu

LyNn HaMzAh said...

x suka betul la kalau jd kat lynn...huh...

green said...

tu marketing strategy namanya. haha








kalo klik link saya, kak akan directly dibawa ke jamban. serius.

Niezan said...

assalamualaikum.....adakah Niza pun mcm ni jugak akak.. takut nyer tgk akak benggang... huk..huk... jgn marah2 yer....