Followers

Wednesday, February 9, 2011

SECRET GARDEN

Ada sesiapa tak antara kawan-kawan mummy yang suka tengok
citer korea?....Haisshhh mummy ni dah terjangkit wabak citer korea ni.
Bila hari Sabtu je duk tunggu siaran ulangan citer ni.
Ini tak lain tak bukanlah ni disebabkan adik mummy yang membawa penyakit ni.
Apa-apapun layan gambar ke dulu ye...

Posternye yang cantik...








7 ulasan:

Kamsiah said...

salam
kalau dah kena penyakit ni...susah nak sembuh...hehe...kalau tak tgk..rasa sesuatu yg tak kena ja,kan...

zures said...

Kamisah...Ha ha ha...memang tepat sekali....kalau tak tengok rasanya tak lengkap dlm sehari tu...

Dahlia said...

Pernah tgk citer secret garden zaman english klasik tak??

Schajar McFlurry said...

wah... tak sangke...
sy betol2 tga follow citer nie.. baru episode 9.. sehari sekali jewr supaye tak addicted...
=)

Cekodok said...

awek lawa2 noo...

sumanje said...

berkunjung malam
blog saya
jemput ke blog sumanje..
thanks......

kakyon said...

cerita korea menjadi kegilaan akak sekejap dulu..smpai tak boleh nak wat keja..hehe