Followers

Tuesday, April 26, 2011

SUKA SANGAT...BAU NI...

Salam pagi Selasa kawan-kawan.
Sekejap lagi mummy nak keluar...ada kerja luar weh...
tapi sebelum tu mummy nak kongsikan barangan penjagaan diri
yang amat mummy suka dan sayang.
Nak tau...ni ha...bau-bauan dari jenama Yardley.
Dah lama dah Yardley ni...sejak mummy kecik lagi mummy dah tau
apa itu Yardley. Ini lah juga bedak yang digunakan oleh arwah mak dulu.
Best sangat bau dia.



Sesiapa ingin mencuba dipersilakan ye...
Okeh...cerita yang serba ringkas dari mummy...
nak cerita tentang politik pun...
mummy bukan ahli politik...so harap-harap korang tak boring ye...

0 ulasan: