Followers

Tuesday, April 12, 2011

PERKEMBANGAN SI COMEL

Hari ni mummy nak story pasal perkembangan si comel mummy.
Ingat tak???? bagi sesiapa yang tak ingat boleh tengok n3 mummy yang
lepas bertajuk Beranak Dalam Mesin Basuh ye.
Di sini mummy pastekan gambar-gambar gelagat si comel mummy ni
semasa tidur. happy sangat bila melihatkan perkembangan tumbesaran
anak-anak kucing ni. Kalau tak silap mummy umur kucing ni dah dalam
lingkungan 3 bulan.


Tengok tu...tidur peluk-peluk...



Tengah tidur pun mulut masih nak menyusu lg


Mummy kacau...mula lah menggeliat...uuuwwaaarrggghhhh



zzooommm sikit...tengok tu...mulut tak lekang dari puting susu mak dia...

Dalam hati mummy berkata...macamana manusia boleh buang anak sewenang-wenangnya???
Melihatkan kucing ini yang melarat sana-sini pun mummy tak sampai hati...
inikan pula seorang insan. Lihatlah bagaimana si kucing ini begitu sayang
dengan anaknya...pantang anak dia jauh sikit mesti terjerit-jerit si mak
memanggil anaknya...

5 ulasan:

kakyon said...

alangkah seronoknya..jika kehidupan ini penuh dgn kasih sayang.takde gadoh2 n perang..

nukilanaffiza... said...

comelnya anak2 kucing nih...mr fen pun suka ngn kucing..

tapi....
baru2 ni kucing penjaga ruma mr fen kena langgar...mulut koyak...kesian....

Cik Nani said...

rindunya nak pelok-pelok kucing tengok gamba diorang ni
kat sini tak dapat, kat kampung je ada kucing ayah jaga =)

i am S!L4H.. said...

kihkih. comeyyyy je.

Sue Baharuddin said...

chumellll!!! mcm warna kucing2 saya jgak :)