Followers

Monday, January 31, 2011

BE YANG TAK PUTUS-PUTUS


Alhamdulillah...

Sejak mummy bersahabat dengan nuffnang ni
BE yang mummy dapat tak putus-putus lagi.
Terimakasih cik nuff sebab walaupun posting
mummy tidaklah sehebat orang lain namun masih mendapat
tempat juga dalam dunia blogger ni sekaligus mendapat BE dari
cik nuff ni. Selama mummy berkecimpung dalam dunia blogger ni
mummy dah berjaya cashout pendapatan dari nuff sebanyak tiga kali.
Kira oklah tu pada mummy...
Hajat dihati tahun ni nak peram dulu kasi banyak...
baru nak cashout boleh beli barang yang mahal-mahal sikit..hehehe
tapi anak dara mummy pun dah mengendeng-ngendeng dah duit tu
nak beli handset dia...
Nilah dia idaman anak dara mummy...
hopefully mummy dapat merealisasikan impian dia
pada hari jadi dia nanti....amin...



Oklah...dah meleret-leret ke cerita lain dah...
lagi sekali tq cik nuff...

8 ulasan:

saya_arief said...

besh nye dapat be je..
jeles2.
:D

AiDa AzRyN said...

wah tahniah!;D

Ogy said...

ni g pun suke ni....berapa rm ni ek kak?

zures said...

arief...ibatar kata orang rezeki jangan di tolak...hehehe

zures said...

Aida Azryn...tq ye...

zures said...

Ogy...mummy pun tal pasti berapa..nanti mummy survey dulu ye...

kakngah said...

aku pernah cash out sekali jek sepanjang ber nff ni. tu pun.. simpan sampai 4 angka. baru puas hati.. utk 2nd cash out pun nk smpan sebanyak yg blh.

alyn.minnie said...

kakngah...samalah kita peram lama-lama sikit sampai empat angka baru puashati kan...