Followers

Tuesday, March 29, 2011

JALAN-JALAN CARI MAKAN

Lokasi - Restoran Johnny Steambot (betulke eja ni??)


Sebelum ni mummy cuma makan steambot ni kat tempat
biasa-biasa je...warung gitu tapi kali nak merasa lak
makan kat restoran. Memang bestlah....walah...
Saksikan gambar-gambar yang diambil selepas selesai makan.
Sebelum tak sempat nak snap gambar sebab masing-masing dah kelaparan.

Dua orang askar mummy yang dah kesejukan...

Banyak yang tak mampu dihabiskan...

Walaubagaimanapun memang mantop lah...

Oder chicken wing jugak tapi mummy tak sempat merasa...
huwaaaa..

4 ulasan:

kakyon said...

makan kat mana ni zures..akak biasa mkn kat jusco bkt raja klang.

NURUN said...

nnt try seoul garden plk. lg byk pilihan sbb buffet. =)

zures said...

Kak Yon....kat situlah kak yon Jusco Bukit Raja tu...saja seronok2 bawa budak-budak..

zures said...

Nurun...boleh-boleh tapi kat mana tu ek? Yang terbaru dan terbesar katanya kat Seri Pegi Seksyen 23 Shah Alam...dekat ngan rumah mummy..tapi belum cuba pegi lagi..